Monumental retenció a la circumval·lació A-70 per un accident al terme de Torrellano
Tres sinistres més a l'A-23, l'A-3 i la V-30 han generat algunes complicacions a primera hora del matí
Fins a cinc accidents de trànsit compliquen este dimarts la circulació per la xarxa valenciana de carreteres. La situació més difícil està al sud del territori, a la circumval·lació A-70 d'Alacant. La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat d'un accident ocorregut de matí al terme de Torrellano, en plena hora punta, que genera molta congestió en esta autovia estratègica que envolta la capital de l'Alacantí i fa connexió amb Elx. La cua de cotxes arribava quasi als nou quilòmetres cap a les huit del matí, en sentit nord cap al Campello i ha originat un embós important també en la carretera que enllaça l'aeroport d'Alacant-Elx amb l'A-70.
Un segon sinistre en esta mateixa via, però en sentit contrari, cap a Múrcia, ha provocat congestió a la zona d'Orgègia i la Santa Faç (quilòmetre 13, aproximadament). I hi ha un segon tram amb retencions al Bacarot i Fontcalent, amb sis quilòmetres de cua.
Al nord, un tercer incident a l'A-23 a Benafer (l'Alt Palància) ha obligat a estretir els carrils. S'ha produït quan un camió s'ha endut un cable d'una instal·lació que s'estava fent a la carretera, i momentàniament s'ha hagut de tallar la circulació. Això ha provocat un embós puntual entre Barraques i Viver, en direcció a Sagunt, que ha quedat resolt poc després.
En l'àrea metropolitana de València, altres dos accidents de trànsit, a l'A-3 a la zona Quart de Poblet en direcció a Madrid, i a la V-30 al terme de Castellar-l'Oliveral i Pinedo cap al port s'han sumat a les retencions habituals de l'hora punta.
Un dia més trobem també congestió a pràcticament tots els accessos d'entrada a la capital. La part més espinosa està en la pista d'Ademús o CV-35, a Sant Antoni de Benaixeve, però també a l'altura de Paterna en els dos sentits. Els altres punts negres per al trànsit este matí estan a la pista de Silla, la V-30 o la CV-36.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Hugo Duro rescata un punt contra el Sevilla (1-1)