El Ministeri de Sanitat recomana limitar el nombre de participants en celebracions de Nadal
Un informe considera molt alt el risc d’introducció d’òmicron a Espanya
El Ministeri de Sanitat ha recomanat limitar el nombre de participants en els "actes públics i socials", especialment durant les celebracions de les festes de Nadal, així com intensificar les mesures de control i seguiment de les persones procedents del sud d'Àfrica.
Així ho ha aconsellat el Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries (CCAES) en la sisena actualització del document que avalua el risc de les variants de la covid. Segons l’informe, "el risc de nous casos d’òmicron a Espanya es considera molt alt i el de disseminació, alt".
El CCAES ha valorat la incertesa que segons els experts hi ha associada a la variant òmicron, així com una possible disminució de l'efectivitat vacunal amb el temps. Per aquest motiu, s'ha recomanat continuar augmentant l'administració de dosis de reforç en poblacions diana i mantindre les mesures de control no farmacològiques.
Més llegit
-
Troben mort a Castelló el doctor maxil·lofacial Luis Senís
-
Metrovalència interromp per obres del 27 de juny al 31 d'agost els trams Aragó-Marítim i Masies-Bétera
-
Mor una dona ofegada a la platja Nord de Gandia
-
El 49,28% de les aules de tres anys d'infantil tindrà valencià com a llengua base el pròxim curs i el 50,72% castellà
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Convocada l'octava manifestació per a demanar la dimissió de Mazón per la seua gestió de la dana