El Ministeri de Consum limita a tres minuts el temps d'espera en l'atenció al client
El Consell de Ministres ha aprovat l'avantprojecte de llei que redueix també a quinze dies hàbils el temps màxim per a resoldre les reclamacions generals
El Consell de Ministres, a proposta del Ministeri de Consum, ha aprovat l'avantprojecte de llei per a regular els serveis d'atenció a la clientela de les empreses, que limitarà a tres minuts el temps d'espera per a ser atés telefònicament en serveis d'informació, reclamació i postvenda.
La llei, tal com ha detallat el ministre de Consum, Alberto Garzón, en la roda de premsa posterior al Consell, redueix també de trenta a quinze dies hàbils el temps màxim per a resoldre les reclamacions generals, i permetrà a les comunitats rebaixar aquest termini si la seua normativa particular el contempla.
Aquestes són algunes de les mesures de l'avantprojecte i en cas d'incompliment, les empreses s'enfronten a multes de fins a 100.000 euros.
El passat 16 de novembre ja es va donar el vistiplau a la redacció de l'avantprojecte i ara arriba al Consell, segons ha dit la seua portaveu, Isabel Rodríguez, en "segona volta".
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
02.07.2025 | Les notícies del matí