Metrovalència posa a la venda l’abonament de Falles
El bitllet permet viatjar set dies per set euros en Metrovalència, Metrobús i l’EMT.
L’abonament de transport per a aquestes Falles ja és pot adquirir des d’aquest dilluns en els punts de venda habituals. El bitllet, novedós d’enguany, permet per un preu de set euros viatjar il·limitadament durant els set dies a Metrovalència, MetroBus i l’EMT. Serà vàlid des de les 15:00 hores del dia 13 de març fins a les 4:00 hores del 20 de març. A més, podrà utilitzar-se en totes les zones d’àrees metropolitanes de València i amb tots els operadors adherits a la coordinació tarifària dels tres mitjans de transport esmentats.
El títol només podrà carregar-se en suports nous o en targetes en què s’hagen esgotat els títols que l’usuari tinguera carregats prèviament. Per tant, no hi ha la possibilitat de bescanvi del títol, ni per a carregar-lo ni per a canviar-lo per un altre. D’altra banda, l’abonament pot carregar-se en les targetes mòbils de l’Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV), l’EMT i FGV, així com en les ATMV personalitzades. També es pot carregar a través de l’aplicació mòbil.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida