Metrovalència comença este divendres les proves d’electrificació del tram entre València Sud i Torrent
El testatge amb el pas de trens serà de nit, donat que durant el dia estan acabant-se els treballs d'instal·lació de l'electrificació i elements complementaris
Continuen avançant els treballs de recuperació de les infraestructures de transport que va desfer la dana. En este cas, la del tram de metro que uneix les estacions de València Sud amb Torrent, on este divendres s’iniciaran les proves d’electrificació.
Esta nova fase de proves s’ha fet després d’acabar-se les obres que s'han executat en els últims mesos en este tram per a la rehabilitació de la superestructura de via i l’electrificació de diferents zones, amb un pressupost d'11,6 milions d'euros, amb l’IVA inclòs.
Els treballs que s'han realitzat afecten l'adequació del drenatge transversal, cunetes, talussos i terraplens; així com la reconstrucció les canalitzacions elèctriques i de telecomunicacions subterrànies, la reposició de tancaments laterals, l’electrificació i tanques que la riuada havia tombat.
Segons han assenyalat des de Metrovalència, les proves amb el pas dels trens es faran de nit, ja que de dia continuen els treballs d'instal·lació de l'electrificació i elements complementaris.
Coincidint amb esta nova espenta, l’empresa que gestiona el transport de metro i tramvia advertia que “qualsevol contacte amb els conductors elèctrics de 1.500 volts de la catenària pot provocar un greu accident per electrocució”.
Més llegit
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
L'Elx torna a la senda de la victòria
-
Vora 36.000 esportistes recorren els carrers de València en la 45a Marató Trinidad Alfonso Zurich
-
Juanfran Pérez Llorca apel·la al diàleg i assegura que "estan a punt de fixar una data" per a una reunió amb la Moncloa
-
L'ocupació hotelera mitjana a València frega el 90% durant el pont amb l'impuls de la Marató