Els metges que cobreixen urgències en domicilis a Castelló hauran de desplaçar-se en taxi
La mesura es deu al nou conveni autonòmic, que no regula el transport de personal sanitari.
Els metges que cobreixen les urgències en domicilis a les comarques de Castelló hauran de desplaçar-se en taxi o anar a peu des de sa casa quan es produïsquen avisos, siguen urgents o no, i en qualsevol franja horària. Aquesta mesura, que entra en vigor hui, 1 d’agost, es deu al nou conveni autonòmic, que no regula el transport de personal sanitari.
El sindicat d'infermeria SATSE va notificar a la Inspecció de Treball que la Conselleria de Sanitat no ha convocat una reunió per a tractar el problema del transport sanitari a pesar que aquest òrgan havia instat a buscar una solució consensuada a l'ús de les ambulàncies, posant com a data límit setembre.
A més, el sindicat ha avisat que la mesura serà insuficient, ja que els metges no podran portar amb ells el material que abans portaven en ambulància i això repercutirà en els pacients.
Cada departament de salut ha decidit quin sistema de transport utilitzarà però la Conselleria ja estudia com unificar el criteri per a proveir de transport el personal sanitari.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"