Els menors de 14 anys, les víctimes de violència masclista i els seus fills viatjaran gratis a l'EMT de València
Una altra novetat és l'ampliació de la Targeta Jove, que passa dels 25 anys fins als 30, també a partir de 2020.
Novetats per als usuaris i usuàries dels autobusos de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València. S'amplia la gratuïtat del títol EMT Infantil a partir de 2020, per la qual cosa tots els xiquets de fins als 14 anys (abans eren 11) podran viatjar de manera il·limitada i gratuïta en els autobusos públics.
També s'ha ampliat l'abonment EMT Jove, que passa dels 25 anys actuals fins als 30. Així, els menors de 30 anys podran sol·licitar aquesta targeta, que té un cost 25 euros mensuals i viatges il·limitats.
A més, les víctimes de violència masclista i els seus fills menors d'edat també podran beneficiar-se del títol social EMT Amb tu. Les sol·licitants hauran d'acreditar la seua situació mitjançant la presentació d'una sentència condemnatòria per delicte de violència de gènere, una orde de protecció o qualsevol altra resolució judicial que acorde una mesura cautelar a favor de la víctima.
Aquestes són les tres novetats de la nova normativa dels títols d'EMT que té previst aprovar aquest divendres la junta de govern de l'Ajuntament de València, segons ha avançat en roda de premsa el regidor de Mobilitat Sostenible i president de la companyia, Giuseppe Grezzi.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna es concentra en rebuig de les dos agressions racistes
-
Vora 157 municipis de la Comunitat Valenciana tenen l'obligació d'aplicar una nova taxa de residus
-
Sumar, IU, Més Madrid i els comuns es plantegen concórrer a les generals amb la marca Front Ample