Malta evacua una dona i el seu nadó rescatats per l'Open Arms al Mediterrani
El vaixell ha rescatat més de 300 persones aquest divendres.
Un helicòper de Malta ha evacuat un nadó i la mare, rescatats aquest divendres al Mediterrani pel vaixell d'Open Arms quan anaven en una barca de goma. A bord del vaixell de l'organització encara hi ha 311 persones, entre elles menors i dones embarassades, que esperen provisions i un port on desembarcar.
L’ONG Proactiva Open Arms va sol·licitar a Malta l’evacuació mèdica urgent del nadó, que va passar 24 hores en la mar dos dies després de nàixer en una platja de Líbia.
El vaixell va rescatar més de 300 persones que anaven en tres barques, segons ha informat Òscar Camps, director de l’organització. L’Open Arms es planteja ara en quin port desembarcar les persones rescatades, ja que no esperen que el vicepresident del govern italià, Matteo Salvini, permeta que ho facen a Itàlia.
Més llegit
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
L'artista faller Chuky es retira: "Per motius emocionals, laborals i econòmics necessite parar"
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira qüestiona que Basset ignorara la retirada del cabal del Poio: "Em costa de creure"
-
Llorca anuncia mesures per a pal·liar l’impacte de la guerra de l’Iran: una nova línia de crèdit de l'IVF de cent milions i ajudes als autònoms
-
Complicacions a l’A-70, a Alacant, per l’incendi d’un vehicle en la via
-
El vent dona una treva al matí i torna amb força a la vesprada, amb avís groc a les comarques del nord