Llucena impulsa el turisme d’experiències amb la Ruta dels Molins
El nou centre d’interpretació servirà per a oferir de manera atractiva informació sobre el patrimoni natural i l’arquitectura de l’aigua de la comarca.
Llucena, a l’Alcalatén, tindrà un nou centre d’interpretació de la Ruta del Molins que servirà per a impulsar el turisme d’experiències que promou la Diputació de Castelló en les comarques del nord. Aquest és un dels 28 productes turístics que aquesta última institució ha creat per generar noves oportunitats en els pobles a través de la recuperació i posada en valor dels recursos patrimonials naturals i culturals.
El centre d’interpretació de Llucena ofereix informació al voltant del patrimoni natural del poble i l’arquitectura de l’aigua de manera atractiva als visitants que busquen noves experiències.
Ho fa gràcies a uns grans panells gràfics que giren al voltant de 8 eixos temàtics: l’aigua, el llegat islàmic, els molins, l’oli, els cereals, l’arquitectura, el bosc i el turisme de muntanya. “Feia falta que el patrimoni que els d’aquí coneixem fórem capaços de presentar-lo en un format que la gent poguera consumir-lo”, ha dit el president de la Diputació, Javier Moliner, en la presentació del projecte.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Feijóo, sobre el pacte de Catalunya: “Els diners dels espanyols no són per a finançar el temps en el govern de cap president”
-
La Generalitat qualifica d'inconstitucional "el contingent separatista català" i demana tornar al consens del Consell de Política Fiscal i Financera
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana