Llistes d’espera per a reparar els danys dels cotxes castigats per la pedregada al Baix Maestrat i la Plana
La gran demanda ha obligat els tallers a muntar unitats mòbils de reparació i a modificar les vacances dels treballadors
Era com si una metralladora disparara boles de gel tan grans com una pilota de golf amb una força destructora. La terrible pedregada de dissabte a la vesprada va danyar embarcacions, vehicles i collites en punts del litoral del Baix Maestrat i de la Plana.
Ara els tallers viuen cues i llistes d'espera de més de 1.800 sol·licituds per a reparar els danys en els cotxes. Dissabte a la nit començaren a arribar els primers vehicles als tallers que tingueren obert fins a les 12 de la nit per a reparar sobre 200 informes de danys en tan sols una jornada. També obriren diumenge per poder donar l'abast.
La gran demanda de reparació de vehicles ha obligat els tallers a muntar unitats mòbils de reparació i a modificar les vacances dels treballadors per a poder donar servei als clients i reparar els vehicles al més prompte possible.
Els tallers demanen als clients que tinguen paciència, ja que en la reparació de cada cotxe poden necessitar vora 40 minuts.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu