Llibertat provisional per a l'home detingut per segrestar una dona a Terrassa
L'investigat està acusat dels delictes de detenció il·legal, agressió sexual, amenaces i contra la salut pública
El titular del jutjat d'Instrucció número 4 de Terrassa (Barcelona) ha deixat en llibertat provisional amb càrrecs l'home detingut el dimarts passat com a presumpte autor del segrest d'una jove, que va estar retinguda i tancada contra la seua voluntat en una cabanya, on hauria sigut objecte d'agressions sexuals.
Segons fonts judicials, el detingut va passar dijous a la disposició del jutjat d'instrucció número 4 de Terrassa acusat dels delictes de detenció il·legal, agressió sexual, amenaces i contra la salut pública.
Després de prendre declaració a l'acusat, a tres testimonis i a la víctima, i a l'espera de conéixer els resultats de les proves de laboratori, el magistrat ha acordat la llibertat provisional de l'investigat, a qui s'imposa l'obligació de personar-se setmanalment davant el jutjat, i la prohibició d'eixir del país.
Les mateixes fonts judicials han precisat que al presumpte autor del segrest, de 35 anys i que compta amb una cinquantena d'antecedents policials, se li ha retirat el passaport i se li ha imposat una ordre d'allunyament de la víctima. La causa s'enviarà al jutjat de violència sobre la dona, en evidenciar-se en les declaracions preses dijous que hi havia hagut una relació afectiva entre el presumpte agressor i la víctima.
L'alliberament de la jove segrestada va tindre lloc dimarts passat en una cabanya situada en una zona boscosa de Terrassa després de la recerca oberta dilluns pels Mossos d'Esquadra quan un familiar de la dona va denunciar la seua desaparició.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Estiu amb data de caducitat
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior