L'orxateria El Collado compleix 130 anys d'història
La família Civera dirigeix des de 1940 aquest negoci familiar que ha tingut entre la seua clientela celebritats com Lola Flores o Miguel Bosé
L'orxateria El Collado és un dels pocs negocis de la Comunitat Valenciana amb més de cent anys de vida. Està situada al cor de la ciutat de València, darrere de la Llotja de la Seda (Ciutat Vella) i acaba de complir enguany 130 anys d'història.
El negoci va començar el 1892 amb el nom d'orxateria La Central Casa Adrián. Després, va passar a la família Civera el 1940, quan Martin Civera es va fer càrrec del negoci. Vint anys després, el 1960, va ser capaç d'adquirir el local del costat per ampliar l'orxateria.
Hui en dia encara és la seua família la que està al capdavant del negoci i ens conten que famosos com Miguel Bosé o Lola Flores han passat per allà i han tastat els seus productes.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant