L'oratge assolellat impulsa l’ocupació hotelera en el pont de desembre
Les reserves estan al 82% a Benidorm, que espera penjar el cartell de complet el cap de setmana
L’oratge assolellat del pont de desembre que comença aquest dimecres amb motiu del Dia de la Constitució, ha ajudat al fet que milers de turistes òmpliguen terrasses i hotels al llarg de la Comunitat Valenciana. Benidorm, a la Marina Baixa, espenta l’ocupació mitjana per aquestes jornades. Amb les reserves al 82%, els hostalers esperen penjar el cartell de complet de cara al cap de setmana.
Els termòmetres estables atrauen centenars de visitants al nostre territori, fugint de les temperatures més baixes al centre i al nord-oest peninsular. L’oratge és molt millor que el que fa a Madrid”, assegura un turista a Benidorm. De fet, en pocs llocs es pot passejar encara en mànega curta.
Una variada oferta converteix la Comunitat Valenciana en la destinació perfecta per una escapada de pont. Així, les maletes envaeixen els carrers de la costa, les grans ciutats i també de l’interior. Les cases rurals també s’omplin de turistes que busquen un bon menjar i el contacte amb la natura.
Siga buscant la mar o la muntanya, la Comunitat Valenciana torna a ser una de les destinacions preferides en aquest pont de desembre.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres