L'ocupació hotelera frega el 80% a la costa valenciana aquest cap de setmana
Alguns punts del litoral, com ara Benidorm, es disparen al 90%, i hi ha també bones perspectives a l'interior amb el turisme rural.
La combinació entre bon oratge i cap de setmana llarg ha fet que durant el pont de la Constitució a la Comunitat Valenciana les perspectives d'ocupació turística siguen encoratjadores. De fet, un sondeig realitzat per Turisme pronostica que els allotjaments turístics de la Comunitat Valenciana superaran el 73,4% d'ocupació mitjana.
Aquest dissabte de sol, les terrasses del litoral estan de gom a gom. L'ocupació hotelera frega el 80% a la Costa Blanca i, en algunes localitzacions concretes, com ara Benidorm, a la Marina Baixa, s'ha disparat fins al 90%. Aquestes bones xifres es repeteixen a altres platges com ara Cullera o Gandia, on més del 73% de les habitacions d'hotel estan reservades.
A l'interior també s'espera una mitjana d'ocupació del 73%, segons la secretaria autonòmica de Turisme. La gastronomia, el turisme actiu i la natura són els principals atractius que han omplit els allotjaments rurals. A les comarques del nord, la dels Ports arriba quasi al 100% d'ocupació aquest cap de setmana, i la resta espera superar el 85%. Allí, són molts els visitants que s'han acostat per a gaudir dels paratges naturals durant els dies festius.
Ambient de Nadal
A les ciutats, aquest pont és sinònim de compres nadalenques. Els carrers comercials estan plens i també a les cases arriba ja el Nadal: moltes famílies aprofiten per a traure els arbres, les boles i els betlems.
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
Emergències avisa els ajuntaments aigües avall de la presa de Buseo d'un desembassament preventiu
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber
-
Els municipis de la zona de la dana es preparen per a l’arribada de fortes pluges