L'incendi d'una palmera, l'anècdota de la Crida 2024
43 persones van ser ateses durant l'acte, la majoria per ansietat i lipotímies, intoxicacions i objectes estranys a l'ull
Un any més, l'acte de la Crida ha donat la benvinguda oficial a les Falles, tot i que en aquesta ocasió ha sigut ajornat a causa del tràgic incendi de Campanar. L'anècdota de la nit ha estat una palmera incendiada, que va aturar uns segons el discurs de la fallera major de València, Maria Estela Arlandis.
El fum que eixia d'uns dels laterals de les Torres dels Serrans va alertar els assistents, però la ràpida actuació dels bombers va acabar amb les flames. Segons han informat fonts municipals, el foc l'hauria encés una bengala.
Més enllà d'aquesta anècdota, l'acte s'ha saldat amb 43 persones ateses per efectius la Creu Roja: tretze persones per lipotímies, deu per crisis d'ansietat, set per intoxicacions i set més per tindre un cos estrany als ulls. A més, dues persones han rebut assistència per traumatisme, una per patologia cardíaca i una altra, per ferida.
S'han hagut de traslladar tres persones a centres sanitaris. Una ha estat per arrítmia, una altra per un possible ictus i una tercera, per una crisi convulsiva. En total, han conformat el dispositiu de l'acte sis vehicles de Creu Roja i nou membres del personal sanitari: quatre infermers, dos metges i tres coordinadors.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen el presumpte agressor del treballador municipal de Xilxes, que continua hospitalitzat
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Els examinadors de les EOI valencianes no descarten vaga durant els dies d’exàmens orals i escrits, que arranquen l'1 de juny