L'incendi d'una palmera, l'anècdota de la Crida 2024
43 persones van ser ateses durant l'acte, la majoria per ansietat i lipotímies, intoxicacions i objectes estranys a l'ull
Un any més, l'acte de la Crida ha donat la benvinguda oficial a les Falles, tot i que en aquesta ocasió ha sigut ajornat a causa del tràgic incendi de Campanar. L'anècdota de la nit ha estat una palmera incendiada, que va aturar uns segons el discurs de la fallera major de València, Maria Estela Arlandis.
El fum que eixia d'uns dels laterals de les Torres dels Serrans va alertar els assistents, però la ràpida actuació dels bombers va acabar amb les flames. Segons han informat fonts municipals, el foc l'hauria encés una bengala.
Més enllà d'aquesta anècdota, l'acte s'ha saldat amb 43 persones ateses per efectius la Creu Roja: tretze persones per lipotímies, deu per crisis d'ansietat, set per intoxicacions i set més per tindre un cos estrany als ulls. A més, dues persones han rebut assistència per traumatisme, una per patologia cardíaca i una altra, per ferida.
S'han hagut de traslladar tres persones a centres sanitaris. Una ha estat per arrítmia, una altra per un possible ictus i una tercera, per una crisi convulsiva. En total, han conformat el dispositiu de l'acte sis vehicles de Creu Roja i nou membres del personal sanitari: quatre infermers, dos metges i tres coordinadors.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang