L'Hospital General de Castelló atén quatre agressions sexuals durant la Magdalena, una d'elles a una menor de 13 anys
La Policia Nacional ha confirmat que a hores d'ara hi ha dos persones detingudes relacionades amb les tres denúncies
L'Hospital General de Castelló ha atés quatre casos d'agressió sexual durant les festes de la Magdalena a Castelló de la Plana, segons han contat a À Punt fons del centre hospitalari, on el protocol de seguretat deriva les víctimes.
Entre els casos sota investigació hi ha el d'una xiqueta de 13 anys, que ha denunciat que un home de 30 anys la va forçar al carrer, segons va avançar el diari Mediterráneo i ha confirmat el regidor de Seguretat Ciutadana, Octavio Traver. A més, una dona de 43 anys ha posat en coneixement de les autoritats una presumpta agressió sexual a un portal i una tercera, ha denunciat abusos per part d'un amic de la parella.
La Policia Nacional ha confirmat a la ràdio d'À Punt que a hores d'ara hi ha dos persones detingudes relacionades amb les tres denúncies.
Aquest dilluns, en el balanç d'incidències de les Festes de la Magdalena, la Policia Local de Castelló de la Plana va informar de la detenció de nou persones, sis d'elles per violència de gènere. La resta corresponien a un robatori amb intimidació, una crida i cerca i un atemptat contra un agent de l'autoritat. L'Ajuntament va destacar que enguany s'han registrat menys incidències que en la Magdalena del 2019, anterior a la pandèmia.
Més llegit
-
La CSIF i l'ANPE accepten l'increment salarial i trenquen la unitat sindical
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
Un jove de 18 anys mort i quatre ferits en caure un cotxe per un bancal de 150 metres a Polop
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort