L'estudiantat de l'UJI opta al millor projecte de mediació policial Ciutat de Vila-real
L’objectiu d’aquesta distinció és fomentar l’interés i aprofundir en la realitat de la mediació policial entre els estudiants de grau.
L'estudiantat de la Universitat Jaume I de Castelló opta al premi de fi de grau al millor projecte de mediació policial Ciutat de Vila-real. El termini per a entregar la documentació i poder participar en el premi de 400 euros finalitza el pròxim 31 d’octubre .
L’objectiu de la distinció és fomentar l’interés i aprofundir en la realitat de la mediació policial entre els estudiants de grau. D’aquesta manera, es preveu atreure el talent cap a les activitats i projectes que potencien l’estudi dels mètodes alternatius de resolució de conflictes i, més concretament, de la mediació policial. Una mediació que cada vegada és més necessària en problemes com agressions sexuals o la violència masclista.
Pot participar-hi qualsevol persona major de 18 anys que haja defés el treball de fi de grau en la Jaume I durant els anys 2017, 2018 i 2019, en àrees d’investigació relacionades amb la mediació policial. La documentació per a poder optar al premi s’ha d’enviar en format PDF abans del 31 d’octubre de 2019, a través de la seu electrònica.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina