L'EMA comença a analitzar la vacuna xinesa Sinovac
Estudiarà en temps real si compleix amb els estàndards europeus de seguretat, eficàcia i qualitat
L'Agència Europea de Medicaments (EMA) ha començat aquest dimarts una revisió contínua de la vacuna de la Covid-19 Vero Cell, desenvolupada per la farmacèutica xinesa Sinovac, i analitzarà en temps real si compleix amb els estàndards europeus de seguretat, eficàcia i qualitat, abans de decidir si dona suport al seu ús a la UE.
L'organisme regulador ha iniciat aquesta revisió sobre la base d'“els resultats preliminars dels estudis de laboratori i els estudis clínics” que suggereixen que la vacuna desencadena la “producció d'anticossos” que es dirigeixen contra el Sars-CoV-2, el virus que provoca la Covid-19.
El laboratori europeu que va sol·licitar a l'EMA l'estudi de la vacuna Vero Cell Inactivated es denomina Life'On SRL, encara que el preparat és propietat de Sinovac Life Sciences Co., una farmacèutica amb seu a la Xina.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat