Ordenances restrictives amb l'ús d'electromèstics durant la nit a les principals ciutats valencianes
Les ordenances municipals de les ciutats de València, Alacant i Castelló restringeixen el seu ús en les hores nocturnes
A la Comunitat Valenciana hi ha molts municipis que disposen d'ordenances restrictives en relació amb l'ús dels electrodomèstics durant la nit, com ara llavadores o rentaplats, amb la intenció d'evitar molestar el veïnat durant les hores de descans.
Si ens centrem en les capitals de província, a Castelló de la Plana l'ordenança municipal vigent des del 2018 prohibeix fer sorolls domèstics de nit, des de les 11 de la nit a les set del matí. Un eixugador per exemple produeix un soroll de 85 decibels i el màxim permés és d'uns 40 decibels a la nit.
Fernando Navarro, el regidor de Transició Ecològica de Castelló, explica que aquesta ciutat aplica les mateixes limitacions de soroll que té qualsevol altre ciutadà en territori europeu.
A la ciutat de València una altra ordenança també recomana no fer ús d'aquests aparells i coincideix amb les hores més econòmiques. I a Alacant també es regulen aquestes pràctiques durant les hores de descans.
Més llegit
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
Sanitat confirma la mort per meningitis de l'adolescent de dèsset anys ingressada a l’Hospital de Dénia
-
La targeta SIP canvia al color blau
-
La jutgessa de la dana cita l'expresident Mazón per a declarar com a testimoni
-
Queden solucionades les incidències a València i Alfafar que han causat retards en Rodalia i en Mitjana i Llarga Distància
-
Activat un ampli dispositiu per a localitzar un home desaparegut a Requena