L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys d'inhabilitació l'exalcalde de Catral per prevaricació
La sentència explica que Aurelio Albero (PP) va contractar sense informes tècnics favorables com a comptable o assessor econòmic el número 7 de la seua llista electoral
L'Audiència d'Alacant ha condemnat l'exalcalde de Catral (Baix Segura) Aurelio Albero (PP) a quatre anys i tres mesos d'inhabilitació especial per a càrrec públic per un delicte de prevaricació, en contractar sense informes tècnics favorables com a comptable o assessor econòmic el número 7 de la seua llista electoral. La sentència condemna també el seu exassessor a tres anys de presó i huit d'inhabilitació per un delicte continuat de malversació de cabals públics.
Els fets van ocórrer durant l'últim mandat d'Albero, entre 2011 i 2013, data en la qual una moció de censura firmada pel Partit Socialista i la formació independent Alternativa per Catral el va deixar fora de l'Alcaldia. Poc després, el mateix consistori va interposar la denúncia.
Contra aquesta sentència cap recurs davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV).
Més llegit
-
El WhatsApp de Pradas a la mà dreta de Mazón a les 16:28 h: "Ens informen d'un mort a Utiel"
-
Magda Añon i Francesc Server Mut, guanyadors 'ex aequo' dels Premis Lletraferit 2025
-
Toni Cantó presenta ‘El debat’, el nou programa d’À Punt dels divendres
-
PSPV i Compromís demanen a Pérez Llorca que retire l'acta a Mazón en vista dels whatsapps de Pradas
-
RTVE acusa Israel de maniobrar per a seguir en Eurovisió i qualifica de “farsa” la votació de la UER
-
Les claus de la nova normativa de patinets elèctrics: què cal fer abans del 2026?