L'alcalde de Bolulla demana al veïnat que vigile un grup de veïns que ha de guardar quarantena
Són unes set persones, contactes directes d'una altra contagiada i, com que al poble sospiten que no guarden quarantena, l'alcalde vol evitar que el virus escampe pel poble
El primer contagi a Bolulla, a la Marina Baixa, ha portat noves normes a aquest municipi de 400 habitants. L'alcalde ha demanat que siga el veïnat qui vigile l'activitat d'un grup de persones, unes set, perquè són contactes directes d'una altra contagiada.
La raó d'aquesta decisió és que se sospita que aquests contactes directes de la primera persona que ha donat positiu al poble "fan vida activa fora de casa". L'alcalde vol assegurar-se que no se salten el confinament obligat. I com que al poble no hi ha ni Policia Local ni Guàrdia Civil, l'alcalde de Bolulla, Adrián Martínez, ha recorregut a Protecció Civil i al veïnat.
La iniciativa de l'alcalde ha sigut molt ben rebuda al poble, com han dit a À Punt veïns com Felipe Juan Montiel i Jorge Ferrer. Les persones afectades hauran d'estar aïllades fins que dilluns es facen una PCR.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor
-
22.09.2026 | El partit de la una