L'Ajuntament de València tanca al trànsit el pont de les Flors després d’un incendi
Un foc intencionat el passat 4 de desembre podria haver afectat la seguretat de l'estructura
El Pont de les Flors de València es troba tancat al trànsit mentre tècnics municipals estudien danys causats per un incendi. Fonts de l'Ajuntament han declarat que el foc fou intencionat i que es va registrar el passat 4 de desembre de matinada.
Les flames s'originaren en uns palets apilats a la part inferior del pont, depositats a causa de la replantació de flors de novembre. El consistori ha destacat que aquest material estava protegit amb una tanca perquè ningú poguera entrar o eixir a l’espai que ocupaven. No obstant això, han apuntat que el foc es va provocar de manera intencionada. Segons aquestes fonts, les flames van afectar el pont.
L'incident s'ha registrat poques setmanes després que el pont es tornarà a omplir amb 14.200 geranis i murcianes. L'Ajuntament, a banda de renovar totes les flors, va canviar el sistema de reg per a reparar-lo i fer-lo més eficient amb la intenció de disminuir el consum d'aigua i l'ús de productes fitosanitaris.
L'Ajuntament també ha explicat que després de declarar-se el foc, els bombers van actuar alertats per l’112 i després el personal del servei de Jardineria per a netejar la zona. Des del departament de Parcs i Jardins es va contactar amb el servei d'Infraestructures, dependent de la Regidoria de Desenvolupament i Renovació Urbana, perquè escometera la inspecció corresponent amb la finalitat de determinar l'abast del foc i detectar els possibles danys que haja patit el pont, han agregat les mateixes fonts.
Ara aquests tècnics han decidit tancar el pont de les Flors al trànsit per precaució i per a dur a terme la inspecció amb més tranquil·litat.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places