L'Ajuntament de València aprova el projecte de reurbanització de l'entorn del Roig Arena
La superfície ocupa un àmbit urbà de més de 43.000 m² i inclou la creació d'un gran parc de 21.000 m² on es plantaran 266 arbres
La junta de govern de l'Ajuntament de València ha aprovat el projecte per a reurbanitzar l'entorn del Roig Arena, fet que comporta una inversió de 6,7 milions d'euros, que formen part de les obligacions que el concessionari del Roig Arena va contraure amb el consistori. La superfície de la intervenció té una extensió de més de 43.000 m² i inclou la creació d'un gran parc de 21.000 m² on es plantaran 266 arbres.
La intervenció també comporta la instal·lació d'una pista esportiva acolorida de 1.775 m², fonts, bancs, berenadors, dotze jocs infantils i 53 aparcaments de bicis. En concret, la zona de les obres s'estén pels carrers de l'Actor Antonio Ferrandis, Bomber Ramón Duart, Pintor Gassent i Ángel de Villena.
L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha destacat que este projecte està a l'altura, quant a qualitat, imatge del disseny i sostenibilitat, respecte de la fita urbanística que suposarà per a la ciutat la posada en funcionament del Roig Arena.
"Estem ja en la recta final perquè este projecte emblemàtic comence a funcionar. Una instal·lació que representa un referent mundial per a València, on podrem gaudir de grans espectacles esportius i culturals”, ha dit Catalá.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps