L'Ajuntament de València aprova la nova ordenança de mobilitat
Els patinets elèctrics hauran d'anar pel carril bici i no podran superar els 20 quilòmetres per hora.
El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat hui la nova ordenança de mobilitat de la ciutat. L'objectiu és regular el repartiment de l'ús de la via pública.
En el cas dels patinets elèctrics, als quals es presta especial atenció, estarà prohibit circular per la vorera i portar acompanyants. Els usuaris estaran obligats a circular pels carrils bici a una velocitat que no supere els 20 quilòmetres per hora, i també a portar llum i timbre. A més, es recomana usar el casc. Si no es compleixen aquestes normes, les sancions poden arribar als 3.000 euros.
Pel que fa als ciclistes, podran circular per la calçada. L'ús del carril bus estarà prohibit per als motoristes, i els usuaris dels vehicles de mobilitat reduïda podran aparcar gratuïtament a les zones d'estacionament regulat.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta que va rebre l'avís del CNI per WhatsApp
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Vint-i-cinc anys de l'11S: el dia que va canviar el món
-
La pel·lícula ‘La carta de Óscar’ convida a reflexionar sobre l’assetjament escolar a l’inici de curs