L’ajuntament de Torrevella es posiciona en contra de la reversió de l’hospital
A les portes del centre s’han concentrat col·lectius a favor i en contra d’aquesta decisió.
La reversió de l’Hospital Universitari de Torrevella està sent motiu de disputa entre diferents col·lectius socials, laborals i polítics de la ciutat, després de l’anunci de la posada en marxa de la iniciativa parlamentària per part dels grups del Botànic.
El centre és gestionat per Ribera Salut des de l’any 2006 i finalitza el seu contracte el pròxim any 2021.
Aquest divendres hi ha hagut diverses concentracions a les portes de l’hospital de persones i associacions a favor i en contra de la reversió.
D’una banda, l’ajuntament del municipi s’ha manifestat obertament en contra de la reversió, perquè al seu parer l’exemple d’Alzira demostra que la sanitat pública no es garantia de bona gestió.
D’una altra, els portaveus de PSPV, Compromís i Unides Podem han estat presents per validar in situ aquesta iniciativa política.
També hi ha acudit el comité d’empresa de l’hospital, que ha aprofitat l’ocasió per a fer entrega als portaveus parlamentaris d’un escrit en què demanen una reunió amb la Conselleria de Sanitat.
Per últim, un grup de treballadors i treballadores en contra de la reversió han manifestat el seu rebuig a la decisió del Botànic.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana trenca el silenci amb una carta oberta als mitjans de comunicació
-
Descobrixen una finca amb actes taurins il·legals després que una vaqueta escape i talle l’AP-7
-
Les forces de seguretat intensifiquen la recerca dels tres fugitius que han protagonitzat tirotejos a l'Horta Sud
-
El Roig Arena s'estrena hui amb un concert homenatge a Nino Bravo
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana serà el 29 d'octubre a la Ciutat de les Arts de València
-
Finalitza el dispositiu de captura de les deu vaques braves fugides a Alcalà de Xivert