L'Ajuntament d'Alacant vol canviar de lloc la nova oficina turística del Port
L'Oficina de Turisme que la Generalitat està construint en el port d'Alacant no es quedarà al lloc on estan fent-se les obres.
Les crítiques que ha rebut els últims dies des de diferents col·lectius polítics i socials han obligat a buscar una ubicació alternativa a l'Oficina de Turisme del port. Aquest dimarts l'alcalde i el president de l'Autoritat Portuària es reuneixen per a buscar un emplaçament més adequat,
La nova oficina turística està situada a la plaça del Port Vell i molt a prop de la plaça del Mar i l'Esplanada. A mesura que avançaven les obres, el seu tamany i la falta de transparència havien fet que nombroses veus s'alçaren en la seua contra. Finalment l'alcalde de la ciutat. Luis Barcala, ha decidit consensuar un altre emplaçament amb el president de l'Autoritat Portuària. Hui tenen previst celebrar una reunió per a buscar altres emplaçaments.
Entre altres, es barallen el començament de la platja del Postiguet o als jardins que hi ha al costat de la Llotja del Peix, tot i que tampoc susciten acord. L'Oficina Turistica té un pressupost de 700.000 euros, 500 metres quadrats de plant i una alçaria de quasi sis metres. Una vegada tinguen alternatives acceptables, es reuniran amb responsables de la Generalitat per tal de consensuar la solució definitiva.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Agroseguro alerta del rècord de pedregades, amb 30.000 hectàrees afectades enguany
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte