L’aigua potable torna a Olocau, després de 36 hores del tall en el subministrament
L’incident ha afectat 1.200 persones, que han hagut d'abastir-se'n de camions cisterna
L'avaria que ha deixat dia i mig sense aigua el veïnat d'Olocau ja està solucionada completament des d’aquest dijous al migdia. Així ho han confirmat a À Punt Notícies l’alcalde d’aquest municipi del Camp de Túria, Antonio Ropero.
El tall en el subministrament ha afectat 1.300 persones, que des de dimarts han hagut d'abastir-se'n de camions cisterna o anar a la plaça amb poals i garrafes per a poder carregar aigua i utilitzar-la a la llar. Unes pràctiques, segons el veïnat, que els han recordat altres èpoques.
Ropero ha explicat que es tractava d’una fallada en la bomba d’aigua que subministra aquest bé a tot el municipi. Una avaria que s’ha solucionat “tan prompte com ha sigut possible”, tal com ha apuntat l’alcalde.
Més llegit
-
La piscina de Palma de Gandia refresca el veïnat també de nit
-
A Antella, la plataforma Xúquer Viu reivindica una bona qualitat de l'aigua dels rius
-
Rescaten 74 migrants subsaharians en tres pasteres al sud de Mallorca
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Les màximes ronden els 40 °C a l'interior de la província de València, amb 39,5°C Ontinyent