L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora
Les tempestes poden anar acompanyades de granís de fins a dos centímetres de grandària
L'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha establit per a este dijous l'avís taronja —que considera el perill important— al litoral d'Alacant i al litoral sud de València per precipitacions que poden deixar intensitats de 60 l/m² en només una hora. Els registres podrien elevar-se a acumulats de 120 l/m² en dotze hores, encara que estos poden ser superiors a 120 l/m² en només dos o tres hores.
La previsió de pluges intenses està establida entre les 3 de la matinada i les 3 del migdia de dijous. I des d’eixa hora i fins a les 8 de la vesprada, estes zones passaran a avís groc —perill baix— per intensitats de precipitacions en una hora de 30 l/m². Les tempestes podran anar acompanyades de granís de fins a dos centímetres de grandària.
Així mateix, l’AEMET també ha activat l’avís groc a l'interior d'Alacant, el litoral nord de València i l'interior sud de València per registres de precipitació de 30 l/m².
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Els municipis de la zona de la dana es preparen per a l’arribada de fortes pluges