L’acusació particular del cas Polop veu contradiccions i manca de claredat en els arguments del jurat
Vicente Guerri no ha confirmat si recorrerà contra la sentència, encara que assegura que la intenció inicial és fer-ho.
L'acusació particular en el cas Polop, Vicente Guerri, que representa les filles d'Alejandro Ponsoda, no ha confirmat encara si recorrerà la sentència que absol els set acusats del crim, després del veredicte de no culpabilitat del jurat. No obstant això, ha avançat que veu contradiccions i manca de claredat en els arguments del tribunal popular.
El lletrat ha explicat que esperarà a conéixer la fonamentació de la sentència de la magistrada presidenta del tribunal del jurat per a decidir si recorre contra el veredicte davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), encara que la intenció és fer-ho.
Segons el lletrat, en l'acta del jurat “no queden del tot clares algunes de les 39 motivacions” sotmeses a consideració del tribunal popular. A més, ha indicat que en algunes de les argumentacions “s'observen contradiccions”.
L'advocat ha volgut assenyalar la “feble” memòria d'alguns testimonis que van declarar en instrucció “voluntàriament” una cosa i en el juí una altra de diferent “en benefici dels acusats”.
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Un accident a Alcalà de Xivert i un altre a Moncofa obliguen a tallar l’AP-7 en els dos sentits
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Més pluges a la vista
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | ContrÀpunt
-
02.03.2026 | La vesprada d'À Punt