La jutgessa prorroga la detenció del suposat autor de l'homicidi d'Albalat de la Ribera
El detingut haurà de ser posat de nou a disposició judicial aquest dimecres
La titular del jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Sueca ha acordat aquest dimarts prorrogar la detenció del jove de vint anys, investigat com a suposat responsable de l'assassinat d'un home de 72 anys a Albalat de la Ribera (Ribera Baixa), segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).
La troballa del cos es va produir divendres passat, quan veïns de la zona van alertar als bombers per la forta olor que eixia de la vivenda. Tot apunta que la víctima i el detingut havien compartit aquest habitatge durant algun temps, segons han assenyalat fonts de la investigació.
El detingut haurà de ser posat de nou a disposició judicial, previsiblement aquest dimecres, tal com ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en un comunicat.
Més llegit
-
INTERACTIU | En quins pobles i ciutats nevarà i quan ho farà
-
MINUT A MINUT | El temporal deixa les primeres nevades a l'interior de Castelló, el Racó d'Ademús i el nord d'Alacant
-
La neu obliga a tallar quatre vies a l’extrem nord: revisa en temps real el mapa de les carreteres afectades
-
Fred i neu en cotes baixes
-
Consulta les cancel·lacions i modificacions de la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Estes són les recomanacions de la Generalitat i el govern pel temporal associat a la borrasca Francis