Jutgen l'home acusat d'abusar de la filla durant 43 anys, amb la complicitat de la dona, i després de la neta
Els forenses analitzen si pateix una demència que l'incapacite
Els magistrats de la secció tercera de l'Audiència Provincial de València començaren ahir a jutjar un veí de València acusat d'agredir sexualment la filla des que tenia 10 anys fins que en va fer 53. Fets que, segons la Fiscalia, coneixia la seua dona i consentia sense impedir-ho ni denunciar-ho. També està acusat d'abusar de la neta des que tenia 8 anys fins que en va complir 16.
Segons l'acusació l'home obligava la filla a mantindre relacions sexuals amb ell amb el coneixement de la mare que obligava la filla a amagar-ho. Quan la xica va fer dènou anys se'n va anar de casa però tornava a ajudar la mare a netejar. Ocasions que l'acusat aprofitava per a tornar a abusar d'ella fins al 2021, quan la dona tot i que la seua mare la pressionava per a no denunciar son pare va presentar una denúncia davant de la policia. Tot i això ha retirat l'acusació perquè en el juí va manifestar que el seu pare té demència i que l'ha de cuidar.
Qui es va ratificar, en canvi, és la neta, ara de vint anys. En el juí va relatar com l'home es masturbava davant d'ella des que tenia huit o nou anys fins que amb setze va poder dir-li-ho a la seua mare i denunciar-lo davant de la policia.
La Fiscalia acusa l'home dos delictes d'abusos sexuals a filla i neta i un altre d'exhibicionisme, i inicialment demana quinze anys de presó. Alhora creu que la dona és culpable també d'abusos sexuals per omissió i demana deu anys de presó.
Però en el juí la defensa va al·legar que l'home, que ara té huitanta anys, pateix una demència i que no està capacitat per a ser jutjat. Tot i això els magistrats van fer el juí però, en finalitzar la vista, el van entrevistar els forenses per a determinar si és inimputable.
Més llegit
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç
-
Detenen un xurrer i el fill per agredir sexualment una treballadora
-
Transport públic 24 hores a València i l'àrea metropolitana en Falles: consulta com t'hi pots moure estes festes
-
Bernabé proposa a Catalá una reunió pel problema dels trens en la mascletà i l'alcaldessa insta Renfe a proposar les solucions
-
Pérez Llorca anuncia un pla per a usar sòl dotacional en desús per a construir 120.000 vivendes
-
Suspenen la mascletà i el concurs de paelles de la Magdalena pel mal oratge
Més vist
Més escoltat
-
10.03.2026 | 90 minuts
-
10.03.2026 | ContrÀpunt
-
10.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
11.03.2026 | Les notícies del migdia
-
11.03.2026 | Cadena de valor | L’impacte de la guerra en l’energia, les hipoteques i el turisme
-
10.03.2026 | Descobrim la història de Fran Vivó, pacient d’ELA, a través del documental ‘Cada dia és un regal’