Jutgen a Alacant la dona acusada d'assassinar el marit dues setmanes després de la boda
La dona, que fingia estar discapacitada, va cometre el crim presumptament amb l'ajuda del seu fals cuidador.
A Alacant arranca el juí amb jurat popular contra una dona acusada de matar el marit amb l'ajuda del cuidador d'ella, que fingia estar discapacitada. Una agent de la Policia Nacional fora de servei va ser testimoni de l'homicidi.
Els fets van ocórrer el 20 d'agost de 2018 a la platja de l'Albufereta d'Alacant. La víctima, de 69 anys, era el quart marit de l'acusada i s'havien casat dues setmanes abans.
Segons la interlocutòria, la dona, que es movia en cadira de rodes per a simular una incapacitat va citar-se amb la víctima en un aparcament del carrer del Sol Naixent, per a depositar flors al lloc on havien escampat les cendres d'una filla d'ella. Però quan la víctima hi va arribar, la dona i el seu cuidador es van tirar damunt de la víctima, i li clavaren un tornavís fins a matar-lo.
La fiscalia demana 31 anys de presó per a cadascú i l'acusació particular, 30 per a la dona i 28 per al cuidador.
Més llegit
-
Un jove mata el logopeda del seu fill de dos anys a València en sospitar que abusava del menor
-
El Consell anuncia noves rebaixes fiscals generals d'especial intensitat per a les rendes entre 32.000 i 72.000 euros
-
Lydia Rodríguez abandona Presuntos Implicados entre acusacions de "control extrem", "maltractaments" i "falta de companyonia"
-
Competència investiga Bankinter, Santander, BBVA, Unicaja, CaixaBank i Sabadell per les hipoteques a tipus fix
-
Culmina la renovació de l’AVL: estos són els set nou acadèmics que vetlaran pel valencià
-
Un home mort en una baralla multitudinària a Aldaia