El jutge prorroga la presó provisional al presumpte assassí de Marta Calvo
La decisió judicial es justifica pel “notable risc de fugida”
El jutjat número 20 de València ha decidit prorrogar dos anys més la presó provisional per a Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta Calvo.
El jutge ha pres aquesta decisió en véncer el termini inicial de dos anys i després d'una vista celebrada aquest divendres en la qual ha convocat les parts.
En la seua decisió assenyala "el notable risc de fugida per part de l'investigat es configura com la principal pressuposició per a acordar la pròrroga de la presó provisional" i, a més, indica que és "evident" que al sospitós se li imputen "diversos delictes amb penes de presó superiors".
El detingut, d'origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular a Espanya quan es va produir la desaparició de Marta Calvo, al novembre de 2019.
Està investigat per l'assassinat d'aquesta jove valenciana i dos dones més (Arlene i Lady Marcela, totes dos a la ciutat de València i en circumstàncies molt semblants, encara que anteriors al cas de Marta Calvo), a més de cinc homicidis més en grau de temptativa.
Més llegit
-
Investiguen el consum de drogues com a causa de la mort del matrimoni irlandés trobat al 'jacuzzi' d'un xalet de Cullera
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Les AMPA acusen el Consell de “perseguir docents” en haver modificat les funcions de la inspecció educativa
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Interior desmentix Defensa: Marlaska diu que "cap informe" del CNI va avisar de l'entrada massiva a Ceuta