Jusapol intensificarà les protestes contra el govern
L’associació que agrupa policies i guàrdies civils es concentrarà davant el Congrés per a exigir l’equiparació salarial.
Jusapol, l’associació que agrupa policies i guàrdies civils, intensificarà les seus protestes contra el govern després de saber que la iniciativa legislativa popular (ILP) que van presentar al Congrés per a reclamar l’equiparació salarial no tindrà prou vots a favor per a la tramitació.
Una de les primeres mesures serà concentrar-se dimarts que ve davant el Congrés, sota el lema “Contra el veto del govern a la ILP! 150.000 famílies de policies nacionals i guàrdies civils necessiten la teua ajuda”.
Policies i guàrdies civils han decidit “endurir les protestes, sense descartar a mitjà termini radicalitzar les seues posicions”, perquè, se senten “cansats de les decisions del govern de Pedro Sánchez”, segons han informat en un comunicat.
L'abril del 2019, en plena precampanya electoral, policies nacionals i guàrdies civils ja van eixir al carrer, en companyia dels Mossos d’Esquadra, per a exigir una pujada de sou.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil intensifica els controls de velocitat amb més de 400 radars mòbils a Espanya
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
El València Basket no podrà reeditar el títol de campió de la Supercopa
-
L’incendi de Tuéjar continua estabilitzat després del rebrot registrat dissabte
-
Morant assegura que el PSPV entrarà a la Generalitat d’ací a huit mesos