A juí el president d’una comunitat de veïns de Torrevella per quedar-se més de 94.000 euros
La Fiscalia demana dos anys de presó per a ell i dos administradors per una presumpta estafa comesa entre el 2009 i 2012
El president d’una comunitat de propietaris d’una urbanització de Torrevella (Baix Segura) i dos administradors s’asseuen este dijous al banc dels acusats a l’Audiència Provincial d’Alacant acusats d’haver-se apropiat de més de 94.300 euros entre el 2009 i el 2012.
Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el juí començarà a les 9:30 hores en la secció onzena de l’Audiència.
Els tres acusats haurien utilitzat pagarés al portador relacionats amb despeses no justificades per a quedar-se amb els diners de la comunitat, segons sosté la Fiscalia, que sol·licita per a cadascun d’ells una pena de dos anys de presó per un delicte d’estafa.
Més llegit
-
Llibertat amb càrrecs per al matrimoni detingut a Alacant acusat de conviure dos mesos amb el cadàver de l’home que els acollia
-
Mor el pacient aïllat en una UCI per ràbia després d'una mossegada de gos a Àfrica
-
Metrovalència comença este divendres les proves d’electrificació del tram entre València Sud i Torrent
-
Sol i calor que anticipen una pujada imminent dels termòmetres
-
Almoradí recrea en un museu el terratrémol que va assolar el Baix Segura el 1829
-
La comissió d'investigació de la dana a les Corts convida dèsset associacions de víctimes a participar-hi
Més vist
Més escoltat
-
05.06.2025 | “Tema d’actualitat” Olimpíades científiques amb representació valenciana
-
05.06.2025 | 90 minuts
-
05.06.2025 | Coté Juan-Senabre Pérez, Fundació Laboral de la Construcció CV
-
06.06.2025 | Les notícies de la nit
-
05.06.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
06.06.2025 | 6 de juny - Dia D del desembarcament de Normandia (1944)