Les jugadores de l'Atlètic Poblà denuncien comentaris ofensius per part d’un àrbitre
La Federació de Futbol ha desestimat el cas per falta de proves, però l’equip i l’Ajuntament no estan disposats a deixar-ho passar
Les jugadores de l'equip femení de futbol de l'Atlètic Poblà han denunciat haver patit comentaris masclistes i humiliants per part de l'àrbitre en el partit de diumenge passat.
L'Ajuntament del municipi dona suport a la versió de l'equip i estudien denunciar l'àrbitre, tot i que la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana considera que no hi ha proves per a prendre mesures disciplinàries.
La jugadora Maria Roselló conta que va començar el partit dient que li feia molta mandra arbitrar un partit diumenge i, a més, de dones, i afirma que havien escoltat comentaris així des de les grades, però mai per part de l’àrbitre. “Estàvem en xoc”, afig.
La seua companya d’equip Andrea Zafra corrobora les seues declaracions i afig que els deia que estaven tota l’estona a terra i que es movien molt lentament.
Només acabar el partit van decidir traslladar els fets a l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona, que no ha dubtat a ajudar-les. La regidora d’Esports, Iris Marco, explica que han adreçat un escrit a la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana en què insten a aplicar les mesures disciplinàries i sancionadores que arreplega la llei de l’esport.
Però des de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana asseguren a À Punt que han desestimat l'escrit per falta de proves. Malgrat això, ni l'equip ni l'Ajuntament estan disposats a deixar-ho passar, i Marco afirma que han consultat la Direcció General d’Esports que els ha dit que si la Federació no actua la Conselleria pot actuar d’ofici. A través d’aquesta via podrien arribar fins i tot al tribunal de l’esport que és la instància superior que hauria de resoldre el cas, assenyala.
Per la seua part, l'àrbitre del partit, que no ha volgut fer declaracions a À Punt, ha desmentit els fets a la Federació de Futbol.
Més llegit
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
Detingut un professor per fer-se passar per un menor en xarxes i demanar fotos sexuals a una xiqueta
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La lluita del Club Sirenas de Catarroja