Juana Rivas entra en presó a Granada
Ha de complir la condemna ferma a dos anys i mig de presó per no haver entregat els seus fills al pare l'estiu de 2017
Juana Rivas ha ingressat al Centre d'Inserció Social (CIS) Matilde Cantos de Granada per a complir la condemna ferma a dos anys i mig de presó per no haver entregat els seus fills al pare l'estiu de 2017, segons ha informat aquest divendres el seu advocat, Carlos Aránguez.
El lletrat ja va avançar que aquesta veïna de Maracena (Granada) no volia "eludir" l'ingrés en la presó decretat pel jutjat penal 1, encara que va tornar a acusar aquest òrgan de no "atendre cap dels arguments" que li ha traslladat com a part, entre altres els recursos de reforma i apel·lació que ha presentat contra el seu empresonament.
Rivas, que també ha sol·licitat l'indult al govern, està condemnada en ferm per haver romàs l'estiu de 2017 un mes en parador desconegut al costat dels seus dos fills per a no entregar-los al pare, l'italià Francesco Arcuri, qui el 2009 va ser condemnat per lesionar-la i al qual ella va tornar a denunciar per maltractament el 2016.
Més llegit
-
Troben mort el jove desaparegut que es banyava al riu Xúquer
-
À Punt, primera televisió pública que emet corregudes de Sant Fermí 20 anys després
-
Ontinyent i Xàtiva registren la temperatura màxima més alta de tot Espanya, amb 43,7 °C
-
L’alcaldessa de València declara que no va rebre cap avís des de la Generalitat el dia de la dana
-
La Comunitat Valenciana registra la temperatura més alta d'Europa amb 45,5 ºC a la Pobla Llarga
-
El partit d'Espanya contra Portugal reduïx un 26% el consum d'aigua a València