Jornades de portes obertes a la Universitat Politècnica de València
Els nous estudiants coneixen de primera mà titulacions i consells pràctics per a accedir-hi.
Amb un gran nombre de participants de dins i fora del nostre territori, més de 170 estudiants han visitat les instal·lacions i han conegut de primera mà quines són les titulacions i, a més, quin és el procediment per a triar els graus que ofereix la Universitat Politècnica. Alguns dels que s'hi poden estudiar són les carreres de Belles Arts, enginyeries, Direcció i Administració d'Empreses, i Bioquímica, entre altres.
Algunes de les activitats han sigut xarrades, visites a les diverses facultats, el campus, les aules i les biblioteques.
Per als organitzadores és un primer contacte on els joves s'informen i veuen com és treballa en un àmbit universitari. Segons Isabel Tort, cap de comunicació de la UPV: "Les jornades estan adreçades als futurs universitaris perquè sàpien com es treballa en la universitat. Sobretot els donem consells pràctics".
Per si volem més informació, la pròxima jornada de portes obertes serà el 23 de febrer.
Més llegit
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La família de les víctimes del naufragi a Indonèsia demana prudència i evitar especulacions
-
L'Ajuntament de València suspén Expojove i totes les activitats municipals a l'aire lliure este diumenge
-
Compte arrere per a adquirir la balisa V-16, obligatòria a partir del 2026
-
Quatre valencians desapareguts en naufragar una embarcació turística a Indonèsia
-
La Generalitat prorroga les reduccions en els preus del transport públic i la gratuïtat als afectats per la dana