Investiguen un presumpte crim masclista a Vélez-Málaga
Si es confirma aquesta hipòtesi, es tractaria del setzé feminicidi en l'estat espanyol des del principi d'any
Una dona ha mort assassinada aquest diumenge en el nucli de població de Benajarafe, en el municipi malagueny de Vélez-Málaga, després que presumptament el marit l'apunyalara.
Fonts del servei d'emergències 112 Andalusia han informat que al voltant de les 00:40 hores han rebut una telefonada de la mateixa víctima en la qual alertava que estava sent agredida en el seu domicili.
Sembla, segons els efectius policials que s'han desplaçat al lloc del succés, que la víctima presentava diverses ferides d'arma blanca.
Si es confirma la naturalesa masclista del crim, aquesta seria la quarta víctima d'enguany a Andalusia —la tercera aquesta setmana—, la número setze en tota Espanya enguany i la víctima 1.146 des del 2003.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Carlos Mazón recupera el seu cap de gabinet, José Manuel Cuenca, com a assessor en l'oficina de l'expresident
-
Mor una jove de 25 anys en l'incendi d'una vivenda a Crevillent
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Primera estrena del 2026: ‘Cantem!’, el nou concurs diari d’À Punt
-
Ferran Cano i Carmen Alcayde estrenen ‘La vesprada amb tu’ en À Punt