Investiguen la troballa del cos sense vida d'una dona en una platja d'Elx
Fonts policials i municipals asseguren que "tot indica" que la mar ha arrossegat el cos fins a la riba
La Policia Nacional investiga la troballa del cos sense vida d'una dona en avançat estat de descomposició a la platja dels Arenals del Sol d'Elx (Baix Vinalopó), segons han confirmat a fonts de la investigació.
La troballa s'ha produït al voltant de les 19:15 hores d'aquest dijous a l'altura de la passarel·la número 6, segons han detallat fonts policials i municipals, que han afegit que "tot indica" que la mar ha arrossegat el cos fins a la riba.
Fins al lloc s'han desplaçat agents de la Policia Local, que han acordonat la zona i donat part a la unitat científica de la Policia Nacional. La Brigada de Policia Científica s'ha fet càrrec de la investigació per a esclarir les circumstàncies de l'ocorregut.
Fonts policials han indicat que el cadàver es troba en un estat de descomposició "molt avançat", de la mateixa manera que han apuntat que a "simple vista" no han apreciat signes de violència.
Més llegit
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
Mor l'escriptor Josep Piera
-
Les contractacions de Falles i Setmana Santa reduïxen l'atur en vora 2.500 persones al març
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
Mor un ciclista de 57 anys en un accident amb un cotxe a l'N-332 a Calp
-
Set persones ferides per l’afonament parcial del sostre d’un hotel a Benidorm