Investiguen els pares d'una menor acusats d'abandonar-la en el cotxe a Vilafamés
Un testimoni va alertar que a l’interior del vehicle hi havia una menor sola i sense supervisió de cap adult
La Guàrdia Civil de Vilafamés ha investigat els pares d'una menor després de presumptament abandonar-la en el vehicle particular la vesprada de l’1 de maig.
Segons ha informat l'institut armat en un comunicat, va ser un testimoni qui va alertar la Policia Local de la població informant que en estacionar el seu vehicle pròxim al dels investigats va observar una menor en l'interior, sola i sense supervisió de cap adult.
En tindre coneixement dels fets, la Guàrdia Civil va iniciar gestions amb la finalitat de sol·licitar la presència dels serveis sanitaris i localitzar com més prompte millor els progenitors, que han sigut identificats i investigats per un presumpte delicte d'abandó de menors.
Els pares han sigut posats a la disposició del jutjat d'instrucció número 6 de Castelló, que ha decretat la llibertat i el lliurament de la menor als mateixos amb la finalitat de vetlar per l'interés d'aquesta.
Més llegit
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen a Alacant un home per la mort de la seua parella a Leganés
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa