Investiguen la mort d'una dona a Algesires (Cadis) després de ser agredida amb arma blanca presumptament pel fill
Els fets es van produir anit al voltant de les 23:00 hores, en un domicili familiar de la localitat; també ha resultat ferit l'home
Han detingut un home de 45 anys este dissabte com a presumpte autor de la mort per arma blanca de sa mare, de 75, i de ferir greument son pare, de 76. El succés hauria tingut lloc divendres a la nit en el domicili familiar dels tres a Algesires (Cadis).
Segons ha informat la Policia Nacional, l'arrest s'ha produït en l'aparcament del centre comercial Las Palomas, on han trobat el vehicle del presumpte autor dels fets amb ell a l'interior. Després ha sigut traslladat al centre mèdic Menéndez Tolosa per a una valoració i, posteriorment, ha quedat a la disposició de les autoritats policials.
La investigació roman oberta per a aclarir complet dels fets, que van tindre lloc al voltant de les 23 hores de divendres. Com a resultat de l'agressió, a més de la dona morta, el marit de la víctima i pare del presumpte autor va resultar ferit de gravetat, i va ser traslladat d'urgència a un centre sanitari, on roman ingressat amb ferides de caràcter greu.
Des del primer moment, agents de la Policia Nacional es van fer càrrec de la intervenció i es va activar immediatament el corresponent dispositiu policial i judicial.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini