Intervenen quasi mitja tona de peix il·legal a Santa Pola, Alacant i Altea
Les autoritats han requisat un total de 472 quilos de peix que es transportaven sense complir els requisits legals
La Guàrdia Civil ha intervingut aquest diumenge en els ports pesquers de Santa Pola, Alacant i Altea 472 quilos de peix il·legal que es transportaven sense complir els requisits legals requerits segons la normativa en vigor.
Quatre persones físiques i una jurídica han sigut proposades com a presumptes autores de la infracció, així com el patró i un armador d'un vaixell pesquer, que va ser sorprés venent la mercaderia als transportistes inspeccionats a Altea.
En l'actuació executada a Santa Pola, els agents han localitzat 220 quilograms de marisc congelat que mancava tant de la traçabilitat com de la indicació de la data de caducitat. En la del port d'Alacant i en la d'Altea, els agents han localitzat dos vehicles que transportaven exemplars immadurs de lluç, que havien sigut capturats i venuts sense haver passat per la llotja.
Les detencions s'emmarquen dins del control periòdic i específic que es du a terme sobre el comerç de productes pesquers per part de la Patrulla de Protecció de la Naturalesa (Pacprona) de la comandància d'Alacant, en la qual es realitzen inspeccions en diferents ports pesquers de la província.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
Més vist
Més escoltat
-
02.11.2025 | El que ningú els conta del futbol
-
03.11.2025 | 90 minuts
-
03.11.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Manu Yarza, una de les figures més destacades de la nova generació gastronòmica
-
02.11.2025 | El futbol més nostre
-
03.11.2025 | ContrÀpunt
-
03.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part