Restableixen la circulació de trens entre Silla i Cullera interrompuda per una avaria a la catenària
Adif havia mobilitzat "tots els equips" per tractar de solucionar la incidència al més ràpid possible
La circulació de trens entre les estacions de Silla (Horta Sud) i Cullera (Ribera Baixa) s'ha restablit aquest dissabte al voltant de les 14:30 hores, després de tallar-la de matinada a causa d'una "avaria en la infraestructura", concretament a la catenària, que afectava la línia C-1 de Rodalia del nucli de València, segons fonts d'Adif i Renfe.
Els fets han ocorregut al voltant de les 03:30 hores de la matinada, quan s'ha detectat una falta de tensió entre les estacions de Sollana i Sueca (Ribera Baixa), derivada d'una "incidència" a la catenària en la via que hi havia operativa. En l'altra via feien treballs de renovació integral de la infraestructura.
Per Adif s'havien mobilitzat "tots els equips" per tractar de solucionar la incidència al més ràpid possible, encara que l'administrador d'infraestructures ferroviàries no disposava d'una previsió horària concreta per a resoldre l'avaria.
Per la seua banda, Renfe havia posat en marxa un pla alternatiu de transport per carretera entre les estacions afectades amb la finalitat de "garantir la mobilitat als viatgers" de la línia C-1 de Rodalia, que uneix València i Gandia (Safor), i que els dissabtes disposa d'un tren cada hora.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
Huit equips de bombers tracten d'estabilitzar l'incendi de Tibi, que té una evolució favorable
-
Detenen un pare i el seu fill a Sax per tindre una plantació il·legal de marihuana
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites
-
L’escoleta Zorita de Requena, el millor centre d’Espanya en educació ambiental i respecte als animals
Més vist
Més escoltat
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"
-
06.04.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
07.04.2026 | Amunt i avall | Primera Part
-
06.04.2026 | "El més viral", amb Fran Sevilla | Què està tramant Sandra Monfort? El projecte que podria implicar un exconcursant d'OT 2025