Avís groc per pluja de 30 litres/hora per a dimarts al litoral de València i nord d'Alacant
Dilluns és un dia estable i tranquil, amb sol i pas de núvols alts des de ponent a llevant. El vent bufarà fluix, amb predomini del llevant a partir del migdia
L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha establit per a este dimarts l'avís groc per precipitació acumulada en una hora de 30 litres per metre quadrat, i 60 litres en 12 hores, en el litoral nord d'Alacant i el litoral sud de València, que ocasionalment anirà acompanyada de tempesta.
Al litoral nord de València hi haurà precipitació acumulada en una hora de 30 litres per metre quadrat i ruixats ocasionalment acompanyats de tempesta.
A l'interior sud de València hi haurà precipitació acumulada en una hora de 20 litres per metre quadrat, i ruixats ocasionalment acompanyats de tempesta.
La Comunitat Valenciana ha començat la setmana amb temperatures màximes en descens i cel amb intervals de núvols baixos, després d'una passada setmana inestable amb precipitacions intenses. Esta jornada, a més, hi haurà vent fluix variable amb predomini de la component est a la vesprada, segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
Dilluns serà un dia estable i tranquil, amb sol i pas de núvols alts des de ponent a llevant. El vent bufarà fluix, amb predomini del llevant a partir del migdia.
Al final del dia augmentaran els núvols baixos a les comarques litorals, on quedarà el cel cobert al final del dia.
Les temperatures mínimes no patiran canvis mentre que les màximes baixaran, però encara registrarem valors màxims entre 23 °C i els 27 °C.
La ciutat d'Alacant anotarà una mínima de 18 °C i una màxima de 25 °C, la de Castelló, de 16 i 25, i la de València, de 17 i 24 °C.
Més llegit
-
El Festivern cancel·la l’edició del 2026 i intentarà tornar l’any que ve
-
Detenen l'expresident del Paraguai després de ser destituït pel cas Ueno Bank
-
Directe al cor: l'anunci de la Loteria emociona amb una història centrada en el transplantament d'òrgans
-
Els voluntaris s'unixen per a netejar les platges afectades per la dana Adam
-
El cap de setmana deixarà temperatures suaus, boires a l’interior i absència de pluges
-
La Policia deté dotze persones i intervé 14.000 pastilles d'èxtasis i tres quilos de cocaïna a Sagunt