Ingressat a l’UCI un veí de Bonrepòs i Mirambell cornejat a Castellnou
La vida de l’home no perilla, segons ha informat l’alcaldessa Carmen Gil
Un veí de Bonrepòs i Mirambell (Horta Nord) continua ingressat a l’UCI de l’Hospital la Mini Fe de Sagunt (Camp de Morvedre) després d’haver sigut cornejat aquest dijous durant les festes de Castellnou (Alt Palància). L’Ajuntament ha expressat la seua consternació pel succés.
El bou brau va fer un gir inesperat en eixir del caixó i va enganxar l’home de mitjana edat dins del cadafal, segons ha explicat aquest mitjà l’alcaldessa Carmen Gil. La primera edil ha remarcat que els protocols dels actes taurins estaven en regla i en actiu i que la policia autonòmica així ho va confirmar abans dels fets.
La víctima va rebre una forta cornada a una cama i la seua vida no perilla.
Més llegit
-
Docents i famílies omplin els carrers de València mentre els sindicats preparen la contraproposta per a Educació
-
El professorat torna a prendre els carrers de València
-
Viatge interactiu pels parcs naturals de la Comunitat Valenciana
-
Abaten a tirs un sospitós després d'obrir foc contra un control d’accés pròxim a la Casa Blanca
-
Educació espera el document dels docents per a reprendre la negociació i els sindicats diuen que l'entregaran abans de dilluns
-
Russafa viu el primer cap de setmana després de ser declarada zona acústicament saturada