Ingressa a la presó per agressió sexual continuada a la filla de la seua parella
La menor, de 13 anys, n’hauria patit les agressions durant els últims dos.
Un home de 41 anys ha ingressat a la presó a València com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual continuada a la filla de la seua parella, una xiqueta de 13 anys.
L’home, que no té antecedents policials, va ser detingut el passat dia 10 per agents de la Policia Nacional, els quals li van intervindre el telèfon mòbil davant de la possibilitat que poguera haver fet fotografies de la menor nua, i van escorcollar el domicili de la parella. Després, va passar a disposició judicial i el jutge encarregat del cas en va decretar l’ingrés a la presó.
Les agressions sexuals s’haurien produït els últims dos anys al domicili on vivia la parella, en concret, a l’habitació de la menor, segons ha informat la Policia Nacional.
Més llegit
-
Mazón diu que ara mateix no es planteja canviar zones de predomini lingüístic
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
La Federació de Cases de Castella-la Manxa a la Comunitat Valenciana concedix els Manxecs, Quixots i Socis d’Honor
-
L’estiu portarà a les carreteres valencianes quasi catorze milions de desplaçaments de llarg recorregut
-
La jutge incorpora a la causa els whatsapps del tècnic que va avisar a les 18:09 que s'enviaria l'ES-Alert
-
Vicent Iborra anuncia la seua retirada
Més vist
Més escoltat
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia
-
03.07.2025 | Renaixement automobilístic, innovació post DANA, un mercat en moviment
-
03.07.2025 | 90 minuts