Ingressa a l’Hospital General un dels tripulants del vaixell confinat al port de Castelló
La nau continuarà a port fins que acabe el confinament, seguint directrius de Sanitat Exterior
A un dels nou tripulants que van donar positiu en Covid-19 i que formen part de la tripulació d'un vaixell que des d'aquest dimecres està retingut al port de Castelló l'han traslladat a l'Hospital General de Castelló després d'empitjorar en l'estat de salut.
El vaixell Sider Onda, de 183 metres d'eslora, navega amb bandera de les Illes Marshall, transporta coc (combustible sòlid) i va atracar a les instal·lacions castellonenques diumenge passat, amb 25 tripulants.
El mercant, segons han informat fonts de l'Autoritat Portuària de Castelló, venia procedent del port de Rotterdam (Països Baixos) i la pròxima destinació és el port d’Adabiya (Egipte).
El vaixell romandràal port de Castelló fins que acabe el confinament, seguint directrius de Sanitat Exterior, organisme encarregat d'aplicar els protocols en aquests casos. De moment es desconeix la variant de Covid que afecta els tripulants.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
El valencià o el castellà a l’escola, a debat este divendres nit en À Punt
-
Feijóo confirma que remetrà a la jutgessa de Catarroja la conversa “íntegra” amb Mazón el 29-O
-
La Guàrdia Civil desmantella una banda criminal dedicada a estafes massives a Torrevieja
-
Adeu a un any clau per a la cultura valenciana: consolidació, visibilitat i reflexió
-
Ferit un jove alacantí de 22 anys en caure en una via ferrata a Cantàbria