Indignats amb Renfe lamenta que la policia identificara les viatgeres que protestaven per les cancel·lacions de trens
La plataforma argumenta que les usuàries estaven “fartes”, perquè aquest dijous es van suspendre 50 trens i, almenys, 14 el divendres de matí.
La plataforma d’Indignats amb Renfe ha mostrat el seu malestar després que la Policia Nacional identificara el passat divendres una viatgera que protestava per la cancel·lació d’un tren de rodalia i pel retard del tren següent, que superava els 25 minuts.
Des d’aquesta plataforma han assenyalat que les usuàries “estaven fartes del servei nefast” dels trens de rodalies. En aquest sentit, la plataforma ha assenyalat que sols aquest divendres de matí es van suspendre 14 trens del nucli de rodalies de València sense avís previ.
La xifra és encara més elevada en el cas d’aquest dijous, quan es van suspendre mig centenar de trens de rodalies de l'àrea de València i combois de mitja distància amb origen o destinació a la capital.
Per aquestes raons, Indignats amb Renfe veu “desproporcionada” l’actuació policial i ha preguntat al govern espanyol, responsable del servei de rodalies, si pensa investigar el motiu de la protesta. “Voldríem saber si el govern es disculparà per l’actuació policial, que hauria de centrar-se a investigar les causes d’un servei que es publicita i que després no s'ofereix, la qual cosa provoca disturbis laborals i familiars a milers de persones”, han explicat.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza