La incidència valenciana ja se situa en risc baix en tots els grups d'edat de més de 65 anys
Segons l'última actualització del Ministeri de Sanitat, els grups de major edat, a partir dels 60 anys, ja es troben en risc baix pel que fa a la incidència acumulada dels casos diagnosticats en 14 dies
La incidència a la Comunitat Valenciana ja se situa en risc baix en les persones majors de 65 anys. En concret, les persones de 60 a 69 anys, de 70 a 79 i les majors de 80 presenten incidències per davall dels 50 casos, en valors propis de risc baix.
La contínua evolució a la baixa de la incidència acumulada valenciana situa també tots els grups d'edat per davall dels 100 casos per cada 100.000 habitants. Els joves entre 12 i 19 anys, l'únic grup que quedava per damunt, està en 88,6 aquest dijous.
La mitjana de la incidència acumulada és de 65,45 casos, a 15 punts d'assolir el risc baix, segons els indicadors del Ministeri de Sanitat.
Baixa la incidència a tot Espanya per davall de 100 per primera vegada des de juny
Des del 25 de juny la mitjana estatal no presentava una incidència acumulada per davall de 100 casos per cada 100.000 habitants. Segons les últimes dades publicades pel Ministeri de Sanitat, aquest dijous la incidència acumulada a Espanya se situa en 96,30 casos, que, respecte de l'última actualització (101.55), suposa una baixada de 5,25 casos.
També baixa a tot l'Estat la pressió hospitalària. Els llits ocupats per malalts de Covid-19 se situen en 3,30 % i baixen el 0,4% respecte de l'última actualització (3,70%), Els llits ocupats per malalts Covid-19 a les UCI són un 11,62%, un 0,38% menys que l'última actualització (12%).
Aquest dijous el Ministeri de Sanitat ha informat de 101 noves defuncions i 4.075 nous casos.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
Mor un home de 71 anys ofegat en una piscina a Massamagrell
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Pugen el cel del Misteri d’Elx a la basílica de Santa Maria
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura